Thursday 10 November 2011

Childhood memories =)

Salam , morning readers :)
 Haiii ! hehehe ^^ 
hari ni aku nk cerita pasal childhood aku :)


ok let's go ~ !

haha , ok dulu masa aku kecik aku penah accident darah kt kepala kne jahit  . Oucchh !
ye mase kecik kecik dulu aku ni degil ^^v muehehehe .


cerita dia cmni , korang tahu kn grill tingkap ? haha , k dulu aku suka pnjat bende alah tu . then bila da naik smpai separuh aku sje lepaskn . nnti jatuh kt katil . haha . then , lame - lame aku terfikir kalau pnjat smpai atas best x ? kn biasanya kt ceiling ade kipas kn ? haaaaa , time tu kecik lagi so x terfikir . then panjat la grill tu smpai atas --''  then..... BAM ! lngsung aku x sedar , yes aku pengsan , untuk pertama kali dalam hidup aku .
then bila aku sedar kejap aku perasan yg ade org tga balut kepala aku . then aku pengsan lagi :O , 2nd time , aku perasan yg ayah aku angkat aku letak atas yg tilam emergency kt hosp . sekali aku da sedar gila ! amek kau ! time tu nurse tga jahit kt kepala :( sakit dia korang x ley bygknla !!  5  jahitan kalau x silap >.< . Lepas tu , aku da x berani nk pnjat - pnjt grill tingkap dah >.<


hahhaha . gila kn aku mase kecik - kecik dulu :)


dulu aku stay kt Taman Scientex , aku tak ingt cne nk eja . haha . aku tinggal situ dri aku lahir sampaila aku darjah dua   bnyk kenangan kt situ , time tu aku ade haiwan peliharaan  , bnyk gila . 2 ikan 2 arnab 1 kucing 12 anak kucing ! hahaha . bnyk kn ? yup , family aku animal lover <3 kalau x silap kucing yg besar tu nama dia "manis" then rabbit lak yg besat nama die jerry  yg kecik putih nama dia jimmy :') .... tapi sedih mase kne jual diorang kt tok bak  sbb nk pindah rumah :( . time tu memang aku dgn adik aku da nangis - nangis  , sbb dulu kteorang rumah pling tepi , so petang - petang kteorg akn lepaskn arnab  n kucing n main2 dgn diorng . Ohhh .. i miss that moment so muchh :( . hmmmmm ...huhu . 


then masa aku darjah 3 , aku pindah ke seri alam . smpaila sekarang . haha . 


ade satu time masa darjah 6 ,  kt skola agama  . ade something happen kt dewan peperiksaan  , ade segelintir je yg nmpk  antara orng - orng yg nmpk laila . aily tey , amir luqman ngn naim . itu peristiwa aku paling malu sekali . kalau tnye 4 orng ni . cnfirm blum cerita lgi da gelak --''


oh yeahh . time aku form 1 . kaki aku penah masuk kaca  . cmne nk ckp ea ? haha
tau kn almari berkaca  ? haha kaca yg ade kt cm almari tu x secure , so tga syok2 online ttbe jatuh kt kaki . luka dia masuk ke dalam --' sakit woi sakit !! mase gi hosp . doktor tu ckp nk potong kulit ke nk bius 6 kali . Oh my .... time 2 memang aku nk nangis  . kalau nk potong kulit memangla sakit , tpi kalau yg bius tu . dala 6 kali kt kaki plak tu ! kaki tu semua tulang weii ! aku ckp dgr doktor potong kulit jela doktor , amik kau menangis aku dalam hosp tu -.- . pstu lepas da potong . dia balut , then da hmpir habis . doktor pula ckap . ehh... tlpe nk letak antiseptik .. dia bkk balik balutan n semua bnde alah . sakit kau tau x ! --'' aku sabar je time tu . >.<


then tahun lepas form 2 . aku kne langgar dgn kereta avanza -- .time tu tga lintas jalan . yg ni memang lepas kne lnggr tu aku jatuh kt tga jalan . then aku lintas slow -  slow . kaki kiri aku sakit gila sbb first thing mase lnggr tu tayar tu jalan over kaki aku . nasib baik la x patah ke ape ke , n nasib baik tak luka or cedera teruk .. makcik guard tu tolong aku . terima kasih !! T^T . kalau acik xde saya x tau la cmne saya skrng ni . haha . lepas peristiwa tu aku phobia x ley lintas sorang - sorang  , aku da x berani ! wei x berani ! takut gila aku nk lintas jalan tu --'' . 


 haha . well , ni antara gmbr2 aku mase kecik  , enjoy ^^


hello . i'm nadia :)


yo wassup :P

hehe . hello :)

telinga aku capang ^^



tembamnya aku mase kecik >.<

haha . k la smpai sini ye readers . hope u enjoy it ^^ . have a nice day everyone peace out ^^v
thanks 4 reading <3

No comments:

Post a Comment